9 Temmuz 2015 Perşembe

Yves Rocher Apricot Fruity Scrub / Kayısılı Peeling

     Bugün blogumun konuğu bloggerlar arasında hayli meşhur olmuş Yves Rocher'in kayısılı peelingi :) Tabiki o kadar lafı geçince ben de alıp denedim. Yaklaşık iki aydır kullanıyorum. Ve neden bu kadar meşhur olduğunu anlamam çok gecikmedi. 
     
                                                   


     Peeling yapmanın tüm esprisi cildinizi iyice arındırmak. Aslında her gün cildimizi temizliyoruz fakat bu çoğu zaman yeterli gelmiyor. Bu yüzden haftada 2-3 defa peeling yapmakta fayda var. Ürünün içindeki minik tanecikler cildinizi iyice arındırmaya yardımcı oluyor. Ayrıca tüm cilt tipleriyle uyumlu bir ürün. Çünkü yüzünüzü arındırırken bir yandan da yumuşaklık ve nem veriyor. Cilt tipiniz ve ihtiyaç duyduğunuz temizliğe göre peeling süresini, sıklığını, cildinize verdiğiniz hassasiyeti ayarlayabilirsiniz tabiki. Cilde verdiği yumuşaklığın üstünde tekrar durmak istiyorum çünkü gerçekten ipeksi bir his yaratıyor :) ayrıca kokusu da harika.




   
     İçeriğini merak edenler için botanical-based yani bitkisel bazlı bir içeriği bulunmakta. Ve özellikle içindeki apricot kernel powder aynı zamanda kanser hücrelerini öldürdüğü tespit edilen bir madde ve vitamin B17 kaynağı. Yani cildinize de iyi geleceğinden ve temiz içerikli olduğundan emin olabilirsiniz :)
     Ürüne Yves Rocher satış noktalarından ulaşmanız mümkün. Ha bir de Yves Rocher'e girdiğinizde bu ürünün gözünüze çarpmasını beklemeyin derim, çünkü ambalajı fotoğraflarda göründüğünden daha minnak :) Ben ilk gördüğümde hayli şaşırmıştım o boyuta. Ama iki aydır kullandığımı söylediğimden de anlarsınız ki baya bereketli.  Fiyatı ise 15 TL civarında ve indirimlerde 11 TL ye kadar düşüyor. Ve şu anda indirimde :)

     Kullanan, denemeyi düşünen varsa yorumlarınızı aşağıya alalım :)
     Mutlu günler diliyorum herkese :) Görüşmek üzere..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder