6 Aralık 2015 Pazar

Kuruyan jel eyeliner nasıl kurtarılır?

Uzun bir aradan sonra merhaba :)

Elimdeki jel eyeliner kuruyunca nasıl eski haline getirilebilir diye araştırmaya koyuldum ve evdeki malzemelerle hayata geri döndürdüm :)
Nasıl yaptığımı sizlerle paylaşmak istedim.








Malzemelerimiz:

  • Badem yağı
  • Karıştırmak için kürdan
  • Çevresini temizlemek için kulak çubuğu ve makyaj temizleme suyu







Yapılışı:

Kurumuş eyeliner ı alıp badem yağını içine damlatıyoruz. Ben birer damla damlattıktan sonra hemen karıştırmayı tercih ettim, eyelinerınızın ne kadar kuru olduğuna göre miktar değişebilir.





Kıvamını eski haline göre karşılaştırarak ayarlayabilirsiniz, yemek tarifi verir gibi oldu ama burada kulak memesi kıvamı gibi birşey söyleyemiyorum :)) Bir kıvam önerisi olan varsa yorumlara alayım :)


Son olarak da kulak pamuğu ve makyaj temizleyicimiz ile çevresini temizliyoruz ve kapağını hemen kapatıyoruz. Sürerken kapağı açık kaldığında ise ters çevirmek kurumasını geciktirmek için iyi bir yol.





Umarım işinize yarar, yorum ve düşüncelerinizi bekliyorum :)

1 yorum:

  1. Çok mantıklı imiş.jel eyelinerlar çabuk kuruyor badem yağıyla besleyicilikde katmissin.Ben rimelde denedim ama fazla atmisim😅Dikkatli eklemek gerekiyor badem yağını 😊bankada beklerim😇

    YanıtlaSil