13 Mart 2015 Cuma

Toni&Guy Sea Salt Texturising Spray Ürün Inceleme

Herkese merhaba :) 

     Bu postta Toni&Guy Sea Salt Texturising Spray yani bildigimiz adıyla Deniz Tuzu Spreyinden bahsedeceğim.
     Bu sprey adı üstünde saçınıza denizden yeni çıkmışcasına doğal bir dalga vermeyi vaadediyor. Yapmanız gereken saçınız nemli iken spreyi uygulamak ve ardından kurutmak/kurumaya bırakmak. Eğer dalgalarınız daha belirgin olsun isterseniz spreyi uyguladıktan sonra saçınızı örüp veya elinizle burkarak kurutabilirsiniz. Ayrıca dalgalı saça sahip olmanız şart değil, düz yapıdaki bir saça bile dalga verebilen bir ürün.


     Ürün hakkındaki kişisel yorumlarıma gelirsek, gerçekten başarılı bir ürün fakat iyi sonuç alabilmeniz için bol miktarda uygulamanız gerekli :) ayrıca saçlarınız yıpranmış durumda ise ürünü uygulamadan önce saçınıza mutlaka herhangi bir serumu uygulamalısınız. Sonra 'Benim saçım süpürge gibi oldu.' demeyin :)) ürünün saçı onarma gibi bir işlevi yok çünkü..
     Bendeki minik boyu, denemek için almıştım, bitince büyük boyunu alacağım. Saçımı dalgalı kullanmak istediğim zamanlarda dalgalarımı düzene sokan bir ürün oldu benim için.
     Ürünü Watsons, Gratis ve bazı yerel kozmetik marketler, bazı kuaför salonlarından edinebilirsiniz. Küçük boyunun fiyatı 20tl civarıydı. Arada watsons ve gratisde marka bazlı indirimler de oluyor Toni&Guy için. Takip ederseniz daha uygun fiyata da alabilirsiniz, mutlaka bu ürüne bir şans vermelisiniz.
     Umarım açıklamalarım yararlı olmuştur, merak ettiğiniz bir nokta varsa sorularınızı cevaplamaktan memnuniyet duyarım.
     Mutlu günler :)

13 yorum:

  1. Ben çok severek kullanıyorum bu ürünü normalde saçlarım düz dustan çıkınca ıslakken sıkıyorum sonra eşit tutamlar alıp burkuyorum yarım saat bekletip açınca şu dalgası saçlarım oluyor 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayılıyorum, ilk postumu da bu yüzden bu konuda yazdım :) özellikle yazın fön veya maşa gibi birşey yapamadıgımda şekillendirme konusunda kurtarıcım oluyor :)

      Sil
    2. Ben de bayılıyorum, ilk postumu da bu yüzden bu konuda yazdım :) özellikle yazın fön veya maşa gibi birşey yapamadıgımda şekillendirme konusunda kurtarıcım oluyor :)

      Sil
  2. Hayırlı olsun canım.Bol bol güzel yazıların olsun. Takibe aldım seni. Bende bloguma beklerim. Sevgiler.
    forwmeverything.blogspot.com.

    YanıtlaSil
  3. Desteğiniz için çok teşekkür ederim :) instagramdan cevap yazamadım fakat gördüğümde direk takibe aldım sizi :)

    YanıtlaSil
  4. Desteğiniz için çok teşekkür ederim :) instagramdan cevap yazamadım fakat gördüğümde direk takibe aldım sizi :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, blogunuz hayırlı olsun !
    Takipteyim, bana da beklerim :)
    www.nowacraft.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. hayırlı olsun tatlım harika bir başlangıç yapmışsın :) emeğine sağlık yazın şahane olmuş :) sevgiiler

    YanıtlaSil
  7. Geçen yaz nedense direnerek almadım :) Ama benim de çok merak ettiğim bir ürün mutlaka deneyeceğim ;)

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Merhaba bende takipteyim sevgiler 💐

    YanıtlaSil
  10. Takipteyim cok iyi geldi bana :) yeni ürünlerle tanıştırdın beni sevgili blogger tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  11. Takipteyim cok iyi geldi bana :) yeni ürünlerle tanıştırdın beni sevgili blogger tesekkurler :)

    YanıtlaSil